Програма фахового вступного випробування
Програма додаткового вступного випробування
Методичні рекомендації до розрахунку печатних плат [24мб]
Вступ до КПІ, екзамени, тести, адреса приймальної комісії
Приемная комиссия КПІ
Інформаційний пакет
Сайт ФЕЛ
Сайт НТУУ «КПІ ім.І.Сікорського»
...
|
|
Ваша майбутня спеціальність 172 “Телекомунікації та радіотехніка”, спеціалізація «Інформаційно-обчислювальні засоби радіоелектронних систем». В цьому році у нас 53 бюджетних місця.
ВІТАЄМО!! Кафедра КЕОА зайняла 1 місце серед кафедр ФЕЛ НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» - KPIDATA.ORG
»
|
Електронна компонентна база радіоелектронних апаратів. Анотація
|
|
|
- pdf
Електронна компонентна база радіоелектронних апаратів. Анотація
Метою курсу є вивчення студентами елементної бази радіоелектронних апаратів (РЕА). В процесі вивчення дисципліни студенти знайомляться з різноманітними установчими елементами, електро- та радіоелементами, елементами функціональної електроніки, вимогами до розробки конструкторської документації стосовно елементної бази електронних апаратів. Практичне дослідження характеристик типових електрорадіоелементів.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти після засвоєння навчальної дисципліни мають продемонструвати такі результати навчання:
знання: В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- фізичні процеси, які відбуваються в електрорадіоелементах,
їх властивості, та напрямки вдосконалення;
- основні типи електрорадіоелементів, їх характеристики,
особливості використання в конструкціях електронних апаратів;
- конструкції та типи комутаційних та установчих елементів.
уміння: Студент повинен вміти: виконувати розрахунки електрорадiо елементів, обґрунтовано проводити вибір елементної бази для конструювання пристроїв електронних апаратів, розробляти конструкторські документи в яких є електрорадіоелементи.
досвід: Студент повинен отримати досвід проведення досліджень властивостей ЕРЕ, проведення аналізу отриманих результатив, методики обробки результатів. Досвід проектування нових конструкцій ЕРЕ.
|
|
|
|
|
| |