НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ КАФЕДРИ ВЖЕ ПРАЦЮЄ, ПЕРЕХОДЬТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ KEOA.KPI.UA/wp/



Russian Ukraine English
Catalog RSS

  Новини
  Абітурієнтам >>
  Про кафедру >>
  Викладачі >>
  Навчальний процес >>
  Наукові проекти
  Студентські проекти >>
  Учбовий центр
  Контакти >>
Фотогалерея
  Наш youtube-канал
  Розклад занять



вступ у кпі

Програма фахового вступного випробування
Програма додаткового вступного випробування

Методичні рекомендації до розрахунку печатних плат [24мб]
Вступ до КПІ, екзамени, тести, адреса приймальної комісії


Приемная комиссия КПІ
Інформаційний пакет
Сайт ФЕЛ
Сайт НТУУ «КПІ ім.І.Сікорського»
...




   
Ваша майбутня спеціальність 172 “Телекомунікації та радіотехніка”, спеціалізація «Інформаційно-обчислювальні засоби радіоелектронних систем».
В цьому році у нас 53 бюджетних місця.

ВІТАЄМО!! Кафедра КЕОА зайняла 1 місце серед кафедр ФЕЛ НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» - KPIDATA.ORG

Навчально-науковий центр « Ощадливе виробництво»
[ Карта сайта ]     Головна » Радиоэлектроника и моделирование радиоэлектронных цепей-2. Аннотация 




- pdf

Радіоелектроніка та моделювання радіоелектронних кіл-2. Анотація


Радіоелектроніка та моделювання радіоелектронних кіл-2. Анотація

Кредитний модуль «Радіоелектроніка та моделювання радіоелектронних кіл-2» викладається згідно з планом бакалаврської підготовки студентів кафедри конструювання електронно- обчислювальної апаратури на другому курсі у 4-му семестрі. Основною метою кредитного модуля є вивчення методів аналізу радіоелектронних кіл на змінному струмі у частотній області, а також у часовій області із застосуванням методу змінних стану. В результаті вивчення теоретичного курсу студент повинен знати загальні принципи побудови та функціонування радіоелектронних апаратів, як пристроїв передачі та перетворення інформації, вміти використовувати закони теорії кіл для розрахунку кіл змінного струму, проводити розрахунки проходження сигналів через лінійні та нелінійні кола, використовувати персональні ЕОМ для проведення розрахунків.

   

 
Головна |