НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ КАФЕДРИ ВЖЕ ПРАЦЮЄ, ПЕРЕХОДЬТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ KEOA.KPI.UA/wp/



Russian Ukraine English
Catalog RSS

  Новини
  Абітурієнтам >>
  Про кафедру >>
  Викладачі >>
  Навчальний процес >>
  Наукові проекти
  Студентські проекти >>
  Учбовий центр
  Контакти >>
Фотогалерея
  Наш youtube-канал
  Розклад занять



вступ у кпі

Програма фахового вступного випробування
Програма додаткового вступного випробування

Методичні рекомендації до розрахунку печатних плат [24мб]
Вступ до КПІ, екзамени, тести, адреса приймальної комісії


Приемная комиссия КПІ
Інформаційний пакет
Сайт ФЕЛ
Сайт НТУУ «КПІ ім.І.Сікорського»
...




   
Ваша майбутня спеціальність 172 “Телекомунікації та радіотехніка”, спеціалізація «Інформаційно-обчислювальні засоби радіоелектронних систем».
В цьому році у нас 53 бюджетних місця.

ВІТАЄМО!! Кафедра КЕОА зайняла 1 місце серед кафедр ФЕЛ НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» - KPIDATA.ORG

Навчально-науковий центр « Ощадливе виробництво»
[ Карта сайта ]     Головна » Алгоритмизация и программирование-1. ОКМ 




- pdf

Алгоритмізація та програмування - 1. ОКМ


Алгоритмізація та програмування - 1. ОКМ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ
«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Інститут / факультет

Затверджую
Директор (декан)
факультету електроніки

_________  Жуйков В.Я.
(підпис)
«____»___________р.

 

НФ-04 «Алгоритмізація та програмування - 1»
(назва та код кредитного модуля)
Робоча Програма
кредитного модуля

підготовки                                 бакалавр                                     
(назва освітньо-кваліфікаційного рівня)
напряму         6.050902 Радіоелектронні апарати              
(шифр і назва)
спеціальності         8.05090201, 7.05090201                           
Радіоелектронні апарати та засоби      

(шифр і назва)
спеціалізації      Радіоелектронні апарати та засоби_____
(назва)
форми навчання  ____________денна________________
(денна/заочна)

Ухвалено методичною комісією
_____________________________
(назва інституту/факультету)
Протокол від _____20__ р. № ___
Голова методичної комісії
_________  ___________________
(підпис)                     (ініціали, прізвище)
«____»___________ 2015 р.

 

 

Київ – 2015
Робоча програма кредитного модуля «Алгоритмізація та програмування - 1»     
(назва кредитного модуля)
для студентів за напрямом підготовки 6.050902 «Радіоелектронні апарати»,
спеціальністю 7.05090201, 8.05090201 «Радіоелектронні апарати та засоби»,
освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, за денною формою навчання
складена відповідно до програми навчальної дисципліни «Алгоритмізація та програмування»                                                                                                                                                             
(назва навчальної дисципліни)

Розробники робочої програми:

_____доцент, к.т.н. Лебедев Д.Ю.______________________________
(посада, науковий ступінь, вчене звання, прізвище, ім’я, по батькові)

__________
(підпис)

 

Програму затверджено на засіданні кафедри
конструювання електронно-обчислювальної апаратури

Протокол від 17 червня 2015 року № 10

Завідувач кафедри
                                   О.М. Лисенко
(підпис)
«___» _______________ 2015 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ó  НТУУ «КПІ», 2015 рік

 

1. Опис кредитного модуля


Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Загальні показники

Характеристика кредитного модуля

Галузь знань
0509 - Радіотехніка, радіоелектронні апарати та зв'язок
(шифр і назва)

Назва дисципліни,
до якої належить кредитний модуль
Алгоритмізація та програмування

Форма навчання
Денна

Напрям підготовки
6.050902 «Радіоелектронні апарати»
(шифр і назва)

Кількість
кредитів ECTS
____2,5____

Статус кредитного модуля
нормативний

Спеціальність
8.05090201, 7.05090201 «Радіоелектронні апарати та засоби»
(шифр і назва)

Кількість
розділів ___9___

Цикл до якого належить кредитний модуль
Дисципліни природничо-наукової підготовки

Спеціалізація
Радіоелектронні апарати та засоби
(назва)

Індивідуальне завдання
ДКР
(вид)

Рік підготовки     1

Семестр 1

Освітньо-кваліфікаційний рівень
Бакалавр

Загальна кількість годин
75

Лекції
9 год.

Практичні (семінарські)
27 год.

Лабораторні (комп’ютерний практикум)
18 год.

Тижневих годин:
аудиторних – 2
СРС – 2

Самостійна робота
21 год.,
у тому числі на виконання індивідуального завдання
8 год.

Вид та форма семестрового контролю
залік, письмовий

 

2. Мета та завдання кредитного модуля

2.1. Дана дисципліна відноситься до циклу предметів направлених на отримання студентами знань, умінь та навичок з програмування на мовах високого рівня. Розглядається мова програмування С, на різних платформах – Windows. Усі конструкції мови, незалежно від частоти використання, синтаксичної й семантичної складності описані вичерпно. Розробка програм та бібліотек користувача у курсі спрямована на створення кросплатформенних рішень незалежних від архітектури комп’ютера та операційної системи. Набуті знання можуть в подальшому використовуватись в тому числі для програмування апаратних засобів, що працюють незалежно від комп’ютера.
До забезпечуючих дисциплін відносяться такі предмети, що вивчаються протягом навчання у закладах середньої освіти – математика, інформатика. У свою чергу дана дисципліна забезпечує необхідними знаннями студентів для вивчення таких предметів, як “Алгоритмізація та програмування- 2”, “Алгоритмізація та програмування -3”, “Системне програмування та керування конструюванням БД”,  “Програмне забезпечення розподільних ІОС”.
2.2. Основні завдання кредитного модуля.
Мета викладання дисципліни - отримання знань у програмуванні на мові високого рівня С, розвинення навичок розробки програмних рішень, підготовка студентів як спеціалістів, що володіють методами досліджень та аналізу виробничих процесів з використанням ПЕОМ.

Типові задачі діяльності та проблеми, вирішенню яких повинен навчитися студент полягають у наступному:

  • декомпозиція поставленої задачі з метою формування модулів програми та розробки протоколів та інтерфейсів взаємодії між ними;
  • опанування основами оптимiзацiї та налагодження програмного забезпечення;
  • вивчення правил оформлення документації на програмне забезпечення, в тому числі самого тексту програми;

Завдання вивчення дисципліни полягають у отриманні студентами наступних знань, навичок та вмінь:

  • вміти використовувати усі конструкції мови С, незалежно від частоти використання, синтаксичної й семантичної складності;
  • розробляти програмне забезпечення сумісне з різними операційними системами, серед яких - Windows, FreeBSD;
  • володіти навичками оптимізації програмного продукту;
  • володіти навичками створення документації на програмний продукт;

3. Структура кредитного модуля

Назви розділів і тем

Кількість годин

Всього

у тому числі

Лекції

Практичні (семінарські)

Лабораторні (комп’ютерний практикум)

СРС

1

2

3

4

5

6

Розділ 1. Принципи машинної обробки даних.

Тема 1.1. Мови програмування. Класифікація. Історія виникнення.

1,3

1

 

0,3

 

Тема 1.2. Внутрішня організація комп’ютера. Загальні поняття про пам’ять комп’ютера.

1,3

 

 

0,3

1

Тема 1.3. Системи числення і основні дії в них.

1,3

 

 

0,3

1

Тема 1.4. Загальне знайомство з мовою програмування С.

1,3

 

 

0,3

 

Тема 1.5. Препроцесор. Компілятор.

1,3

 

 

0,3

 

Розділ 2. Константи, прості типи, оператори, вирази.

Тема 2.1. Прості типи, розміри типів, декларації, класи пам'яті.

1,3

1

 

0,3

1

Тема 2.2. Вивідні типи (масив, вказівник).

2,8

 

1

0,8

 

Тема 2.3. Оператори.

1,3

 

 

0,3

 

Тема 2.4. Приведення типів, пріоритет операцій та порядок обчислень.

2,8

 

1

0,8

 

Розділ 3. Механізми управління потоком

Тема 3.1. Інструкції та блоки. Конструкція if-else.

3,8

1

1

0,8

 

Тема 3.2. Інструкція перемикач switch. Інструкція переходу goto.

2,8

 

1

0,8

 

Тема 3.3. Цикли while, for, do-while.

2,8

 

1

0,8

 

Розділ 4. Функції.

Тема 4.1. Структура програми. Декларація, визначення, прототип. Формальні параметри.

1,3

1

 

0,3

 

Тема 4.2. Способи передачі параметрів. Повернення значення з функції.

4,1

 

1

1,1

 

Тема 4.3. Області дії ідентифікаторів. Зв'язки та класи пам'яті.

2,8

 

1

0,8

 

Тема 4.4. Рекурсія та рекурсивні функції.

3,8

 

1

0,8

1

Розділ 5. Вказівники, масиви та функції.

Тема 5.1. Одно-, дво- та багатомірні масиви.

2,8

1

1

0,8

 

Тема 5.2. Вирази та арифметичні операції із вказівниками.

2,6

 

 

0,6

 

Тема 5.3. Використання модифікатора const із вказівниками.

2,8

 

1

0,8

 

Тема 5.4. Зв’язок між вказівниками та масивами.

2,1

 

2

1,9

1

Тема 5.5. Масиви покажчиків. Покажчик на функцію. Динамічне виділення пам'яті.

3,1

 

2

1,9

 

Розділ 6. Модулі Arduino Leonardo на базі ATmega32.

 

 

 

 

 

Тема 6.1. Використання Arduino IDE.

1,3

1

 

0,3

 

Тема 6.2. Підключення елементів управління та візуалізації в Arduino.

3,6

 

2

1,6

 

Тема 6.3. Аналого-цифрове перетворення.

2,8

 

1

0,8

 

Тема 6.4. Передача команд та даних на Arduino з ПК через послідовний порт.

2,8

 

3

3,2

 

Розділ 7. Робота з файлами.

 

 

 

 

 

Тема 7.1. Файли та потоки.

1,3

1

 

0,3

 

Тема 7.2. Файли із послідовним доступом.

3,6

 

2

1,6

 

Тема 7.3. Файли із довільним доступом.

3,6

 

2

1,9

 

Модульна контрольна робота з розділів 1-7

1

 

 

 

1

Розділ 8. Стандартна бібліотека функцій.

 

 

 

 

 

Тема 8.1. Функції ввода-виводу.

3,6

1

2

3,2

 

Тема 8.2. Математичні функції.

2,6

 

1

1,6

 

Тема 8.3. Функції роботи зі строками та послідовністю байтів.

1,6

 

 

1,6

 

Розділ 9. Спеціальні питання.

 

 

 

 

 

Тема 9.1. Функції зі змінною кількістю аргументів.

2,3

1

 

1,3

 

Тема 9.2. Аргументи командної строки.

2,3

 

 

1,3

 

Тема 9.3. Налагодження програм. Вбудовані макроси. Макрос assert.

1,3

 

 

0,3

 

 

 

 

 

 

 

ДКР

 

 

 

 

8

Залік

 

 

 

 

6

Всього годин

75

9

27

18

21

4. Лекційні заняття


Назва теми. Зміст лекції

  •  

.. 1.
Тема 1.1. Мови програмування. Класифікація. Історія виникнення.
Тема 1.2. Внутрішня організація комп’ютера. Загальні поняття про пам’ять комп’ютера.
Посилання на основну літературу: [1, розділ 1; 2, розділ 1].

  •  

.. 2.
Тема 1.3. Системи числення і основні дії в них.
Тема 1.4. Загальне знайомство з мовою програмування С.
Посилання на основну літературу: [1, розділ 1].

  •  

.. 3.
Тема 1.5. Препроцесор. Компілятор.
Тема 2.1. Прості типи, розміри типів, декларації, класи пам'яті.
Посилання на основну літературу: [1, розділ 2; 2, розділ 1].

  •  

.. 4.
Тема 2.2. Вивідні типи (масив, вказівник).
Тема 2.3. Оператори.
Посилання на основну літературу: [1, розділ 2].

  •  

.. 5.
Тема 2.4. Приведення типів, пріоритет операцій та порядок обчислень.
Тема 3.1. Інструкції та блоки. Конструкція if-else.
Посилання на основну літературу: [1, розділ 2, 3]

  •  

.. 6.
Тема 3.2. Інструкція перемикач switch. Інструкція переходу goto.
Тема 3.3. Цикли while, for, do-while.
Посилання на основну літературу: [1, розділ  3; 2 розділ 2]

  •  

.. 7.
Тема 4.1. Структура програми. Декларація, визначення, прототип. Формальні параметри.
Тема 4.2. Способи передачі параметрів. Повернення значення з функції.
Посилання на основну літературу: [1, розділ  3; 2 розділ 3]

  •  

.. 8.
Тема 4.2. Способи передачі параметрів. Повернення значення з функції.
Тема 4.3. Області дії ідентифікаторів. Зв'язки та класи пам'яті.
Посилання на основну літературу: [1, розділ  3; 2 розділ 3; 3 розділ 2]

  •  

.. 9.
Тема 4.4. Рекурсія та рекурсивні функції.
Тема 5.1. Одно-, дво- та багатомірні масиви.
Посилання на основну літературу: [2 розділ 3; 3 розділ 2].

  •  

.. 10.
Тема 5.2. Вирази та арифметичні операції із вказівниками.
Посилання на основну літературу: [1, розділ  3; 2 розділ 3; 3 розділ 2].

  •  

.. 11.
Тема 5.3. Використання модифікатора const із вказівниками.
Тема 5.4. Зв’язок між вказівниками та масивами.
Посилання на основну літературу: [2 розділ 3; 3 розділ 2]

  •  

.. 12.
Тема 5.5. Масиви покажчиків. Покажчик на функцію. Динамічне виділення пам'яті.
Посилання на основну літературу: [1, розділ  3; 2 розділ 3; 3 розділ 3]

  •  

.. 13.
Тема 6.1. Використання Arduino IDE.
Посилання на основну літературу: [1, розділ  3; 3 розділ 3]

  •  

.. 14.
Тема 6.2. Підключення елементів управління та візуалізації в Arduino.
Посилання на основну літературу: [2, розділ  3; 3 розділ 3]

  •  

.. 15.
Тема 6.3. Аналого-цифрове перетворення.
Посилання на основну літературу: [3 розділ 3]

  •  

.. 16.
Тема 6.4. Передача команд та даних на Arduino з ПК через послідовний порт.
Посилання на основну літературу: [2, розділ  3; 4 розділ 2]

  •  

.. 17.
Тема 7.1. Файли та потоки.
Тема 7.2. Файли із послідовним доступом.
Посилання на основну літературу: [4 розділ 3]

  •  

.. 18.
Тема 7.2. Файли із послідовним доступом.
Тема 7.3. Файли із довільним доступом.
Посилання на основну літературу: [2, розділ  3; 4 розділ 2]     

  •  

.. 19.
Тема 7.3. Файли із довільним доступом.
Тема 7.4. Стандартні потоки. Зв’язок із консольним вводом-виводом. Перенаправлення стандартних потоків.
Посилання на основну літературу: [3, розділ  3; 4 розділ 2]

  •  

.. 20.
Тема 8.1. Функції ввода-виводу.
Посилання на основну літературу: [2, розділ  4; 4 розділ 3]

  •  

.. 21.
Тема 8.2. Математичні функції.
Посилання на основну літературу: [4 розділ 4]

  •  

.. 22.
Тема 8.3. Функції роботи зі строками та послідовністю байтів.
Посилання на основну літературу: [4 розділ 4]

  •  

.. 23.
Тема 9.1. Функції зі змінною кількістю аргументів.
Посилання на основну літературу: [3, розділ  4; 5 розділ 3]

  •  

.. 24.
Тема 9.2. Аргументи командної строки.
Посилання на основну літературу: [5, розділ  4]

  •  

.. 25.
Тема 9.3. Налагодження програм. Вбудовані макроси. Макрос assert.
Посилання на основну літературу: [5, розділ  4; 6 розділ 4]

5. Практичні заняття
Мета виконання практичних занять полягає у закріпленні знань, отриманих на практичних заняттях і в результаті самостійної роботи студентів.

№ з/п

Назва теми заняття та перелік основних питань

1

Константи, прості типи, оператори, вирази.
Прості типи, розміри типів, декларації, класи пам'яті.
Вивідні типи (масив, вказівник).
Оператори.
Приведення типів, пріоритет операцій та порядок обчислень.

2

Механізми управління потоком
Інструкції та блоки. Конструкція if-else.
Інструкція перемикач switch. Інструкція переходу goto.
Цикли while, for, do-while.

3

Функції.
Структура програми. Декларація, визначення, прототип. Формальні параметри.
Способи передачі параметрів. Повернення значення з функції.

4

Вказівники, масиви та функції.
Одно-, дво- та багатомірні масиви.
Вирази та арифметичні операції із вказівниками.

5

Області дії ідентифікаторів. Зв'язки та класи пам'яті.
Рекурсія та рекурсивні функції.

6

Використання модифікатора const із вказівниками.

5. Лабораторні заняття (комп’ютерний практикум)
Особливість лабораторного практикуму полягає в використанні декількох архітектур комп’ютерів x86, модулів Arduino на базі мікрокотнроллеру ATmega32. При цьому використовуються різні компілятори мови програмування С – gсс, Borland C, компілятор С з пакету програм Microsoft Visual Studio версій 2003-2015.

Тема заняття

Кількість годин

1

Вказівники, масиви та функції.
Зв’язок між вказівниками та масивами.
Масиви покажчиків. Покажчик на функцію.
Динамічне виділення пам'яті.

2

2

Структури, об'єднання, перелічення.
Декларація та ініціалізація структур.
Доступ до елементів структур.

2

3

Масиви, вказівники та структури.

2

4

Об’єднання.
Бітові поля. Перелічення.
Перевизначення типів (typedef). Використання структур та об’єднань разом з функціями.

2

5

Файли та потоки.
Файли із послідовним доступом.
Файли із довільним доступом.

4

6

Модуль Arduino Leonardo.
Використання Arduino IDE.
Елементи управління та візуалізації в Arduino.
Аналого-цифрове перетворення.
Передача команд та даних на Arduino з ПК через послідовний порт.

2

7

Спеціальні питання.
Функції зі змінною кількістю аргументів.
Аргументи командної строки.

4

6. Самостійна робота


№ з/п

Назва теми, що виноситься на самостійне опрацювання

Кількість годин СРС

1

Внутрішня організація комп’ютера. Загальні поняття про пам’ять комп’ютера.

1

2

Системи числення і основні дії в них.

2

3

Прості типи, розміри типів, декларації, класи пам'яті.

5

4

Приведення типів, пріоритет операцій та порядок обчислень.

3

5

Інструкції та блоки. Конструкція if-else. Do-while

3

6

Рекурсія та рекурсивні функції.

2

7

Зв’язок між вказівниками та масивами.

4

Питания для самостийного опрацювання студентами

  • Пример применения рекурсии: числа Фибоначчи
  • Рекурсия в сравнении с итерацией
  • Поиск в массивах
  • Операции над указателями
  • Передача параметра по ссылке
  • Использование модификатора const с указателями
  • Программа пузырьковой сортировки
  • Библиотека обработки символов
  • Функции преобразования строк
  • Функции стандартной библиотеки ввода/вывода
  • Функции операций над строками из библиотеки обработки строк
  • Функции сравнения из библиотеки обработки строк
  • Функции поиска из библиотеки обработки строк
  • Функции памяти библиотеки обработки строк
  • Другие функции из библиотеки обработки строк

Література

        • Керниган Б., Ритчи Д. Язык программирования Си ‑ Спб.: Невский диалект, 2004. - 352 с.
  • Болски М.И. Язык программирования Си. Справочник - М: Радио и связь, 1988. –   96 с.: ил.
  • Дейтл Х., Дейтл П. Как программировать на С. – М: Бином, 2005. – 912 с.
  • Джехани Н. Программирование на языке Си ‑ М: Радио и связь, 1988. –   272 с.
  • Тондо С., Гемпел Р. Язык Си М. 1997. –  157 с.
  • Уэит М., Прата С., Мартин Д. Язык Си М: Мир,1988. – 267 с.
  • Шилдт Г. Полный справочник по С, 4-е издание. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2007. – 704 с.: ил.

7. Контрольні роботи
Навчальним планом передбачена 1 модульно-контрольна робота. Мета проведення контрольної роботи полягає в отриманні оперативної інформації про якість засвоєння студентами окремих розділів навчальної програми та посилення об’єктивного фактору в оцінюванні знань під час заліку.

Теми модульно-контрольних робіт:

  • Системи числення.
  • Константи, типи, оператори, вирази.
  • Вивідні типи (масиви, покажчики, структури, об'єднання), особливості використання, взаємозв’язок.
  • Оператори, приведення типів, умовні вирази, пріорітет операцій.
  • Динамічне виділення пам’яті.
  • Функції.
  • Робота з файлами
  • Робота з потоками.
  • Стандартна бібліотека функцій.
  • Функції зі змінною кількістю аргументів.
  • Аргументи командної строки.

8. Індивідуальні завдання
Метою індивідуальних завдань у вигляді домашньої контрольної роботи є поглиблена підготовка у вивченні окремих розділів і тем навчальної програми при виконанні розрахунково-графічної роботи, передбаченою навчальним планом. ДКР виконується у вигляді працюючої програми. Тематика індивідуальних завдань має наступні напрями:

  • Робота з файловими потоками та збереження даних у бінарному вигляді.
  • Функції зі змінною кількістю аргументів. Аргументи командної строки
  • Робота з текстовою базою даних.
  • Робота з бінарними потоками.
  • Програмна реалізація моделі складної системи.
  • Аналіз текстових виразів (на прикладі XML, HTML, xHTML).
  • Програмна реалізація моделі складної системи.

9. Рейтингова система оцінювання результатів навчання
РСО описано у Додатку 1.
10. Методичні рекомендації
Даний курс орієнтований на не підготовленого слухача і є першим для студента при вивченні мов програмування в інституті, тому дуже важливо закласти основи розуміння внутрішньої архітектури комп'ютера, принципів організації пам'яті, найбільш часто використовуваних систем числення, а також процесів створення програмного забезпечення (ПЗ) з вихідних кодів і його наступної роботи.
Курс зосереджує основну увагу на принципах якісного конструювання програмного забезпечення й наголошує на ясності програм, написаних з використанням методології структурного програмування.
У ході викладу слід уникати складної термінології й специфікацій синтаксису в загальному вигляді на користь навчання на прикладах. Кожний аспект мови С представлений у контексті закінченої працюючої програми, що дає можливість студенту співвіднести теоретичний матеріал з результатом, який виходить у ході її виконання. Приклади, що приводяться в якості ілюстративного матеріалу відповідають стандарту ANSI C (ANSI/ICO  9899:1990, "American National Standard for Informational Systems - Programming Language - C"), що дає можливість скомпілювати їх на різних платформах, серед яких - Windows, Freebsd.
Кожний розділ курсу починається з формулювання навчальних задач. Завдяки цьому студент одержує уявлення про те, до чого йому треба підготуватися. По завершенню кожної лекції приводяться спеціальні розділи присвячені найбільш типовим помилкам, правила гарного стилю програмування, а також набір контрольних питань для самоперевірки.
Написання ясних і зрозумілих програм — найважливіша із цілей початкового курсу по програмуванню. Тому, щоб підкреслити можливі шляхи поліпшення програм, у курс включені рекомендації, по підвищенню ефективності.
11. Рекомендована література
В цьому розділі наводиться перелік літератури, яка пропонується студентам для вивчення основної частини предмету, а також поглибленого вивчення окремих його розділів.
11.1. Базова

        • Керниган Б., Ритчи Д. Язык программирования Си ‑ Спб.: Невский диалект, 2004. - 352 с.
  • Болски М.И. Язык программирования Си. Справочник - М: Радио и связь, 1988. –   96 с.: ил.
  • Дейтл Х., Дейтл П. Как программировать на С. – М: Бином, 2005. – 912 с.
  • Джехани Н. Программирование на языке Си ‑ М: Радио и связь, 1988. –   272 с.
  • Тондо С., Гемпел Р. Язык Си М. 1997. –  157 с.
  • Уэит М., Прата С., Мартин Д. Язык Си М: Мир,1988. – 267 с.
  • Шилдт Г. Полный справочник по С, 4-е издание. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2007. – 704 с.: ил.

                                                   
11.2. Допоміжна

    • Майерс Г. Надежность программного обеспечения. /Пер. с англ. под ред. В. Ш. Кауфмана. - М.: Мир, 1980. - 360 с.
    • ANSI, American National Standard for Information Systems-Programming Language C (ANSI Document ANSI/ISO 9899: 1990), New York. NY: American National Standards Institute. 1990. 
    • Леоненков А.В. Самоучитель UML 2. – М.: BHV, 2007.
    • Кузнецов А.В., Новикова Г.И., Холод Н.И. Сборник задач по математическому программмированию. – Мн.: Выш.шк., 1985.

 

Робоча навчальна програма складена на основі навчальної програми дисципліни Алгоритмізація та програмування" затвердженої на кафедрі КЕОА.

Розробник програми

 


   

 
Головна |