НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ КАФЕДРИ ВЖЕ ПРАЦЮЄ, ПЕРЕХОДЬТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ KEOA.KPI.UA/wp/



Russian Ukraine English
Catalog RSS

  Новини
  Абітурієнтам >>
  Про кафедру >>
  Викладачі >>
  Навчальний процес >>
  Наукові проекти
  Студентські проекти >>
  Учбовий центр
  Контакти >>
Фотогалерея
  Наш youtube-канал
  Розклад занять



вступ у кпі

Програма фахового вступного випробування
Програма додаткового вступного випробування

Методичні рекомендації до розрахунку печатних плат [24мб]
Вступ до КПІ, екзамени, тести, адреса приймальної комісії


Приемная комиссия КПІ
Інформаційний пакет
Сайт ФЕЛ
Сайт НТУУ «КПІ ім.І.Сікорського»
...




   
Ваша майбутня спеціальність 172 “Телекомунікації та радіотехніка”, спеціалізація «Інформаційно-обчислювальні засоби радіоелектронних систем».
В цьому році у нас 53 бюджетних місця.

ВІТАЄМО!! Кафедра КЕОА зайняла 1 місце серед кафедр ФЕЛ НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» - KPIDATA.ORG

Навчально-науковий центр « Ощадливе виробництво»
[ Карта сайта ]     Головна » Моделирование технических систем и технологических процессов-1. ОКМ 




- pdf

Моделювання технічних систем та технологічних процесів - 1. ОКМ


Моделювання технічних систем та технологічних процесів - 1. ОКМ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ
«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Факультет електроніки

Затверджую
Декан факультету електроніки
(назва інституту/факультету)
_________  В.Я. Жуйков
(підпис)                     (ініціали, прізвище)
«____»___________ 2015 р.
_________  ___________________
(підпис)                     (ініціали, прізвище)
«____»___________ 20__ р.

Моделювання технічних систем та технологічних процесів - 1
(назва та код кредитного модуля)
Робоча Програма
кредитного модуля

підготовки                    бакалаврів
(назва освітньо-кваліфікаційного рівня)
напряму - 6.050902  «Радіоелектронні апарати»
(шифр і назва)
спеціальність 7.05090201   «Радіоелектронні апарати та засоби»
(шифр і назва)
форми навчання  денна
(денна/заочна)

Ухвалено методичною комісією
факультету електроніки
(назва інституту/факультету)
Протокол від _____2015 р. № ___
Голова методичної комісії
_________  ___________________
(підпис)                     (ініціали, прізвище)
«____»___________ 2015 р.

 

 

 

 

Київ – 2015


Робоча програма кредитного модуля «Моделювання технічних систем та технологічних процесів - 1»
(назва кредитного модуля)
для студентів за напрямом підготовки 6.050902  «Радіоелектронні апарати»,
програми професійного спрямування  «Радіоелектронні апарати та засоби»,
освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр», за денною формою навчання
складена відповідно до програми навчальної дисципліни «Моделювання технічних систем та технологічних процесів».
(назва навчальної дисципліни)

Розробник робочої програми:

Доцент кафедри КЕОА, к.т.н., доцент Яганов Петро Олексійович
(посада, науковий ступінь, вчене звання, прізвище, ім’я, по батькові)

__________
(підпис)

 

Робочу програму затверджено на засіданні кафедри
«Конструювання електронно-обчислювальної апаратури»
(повна назва кафедри)
Протокол від «17» червня  2015  року № 10

Завідувач кафедри
_________                   О.М. Лисенко
(підпис)                                                            (ініціали, прізвище)
«___»_______________2015  р.

 

 

 

 

 

 

 

Ó  НТУУ «КПІ», 2015  рік
Ó  НТУУ «КПІ», 20__ рік

 

1. Опис кредитного модуля


Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Загальні показники

Характеристика кредитного модуля

Галузь знань
0509 Радіотехніка, радіоелектронні апарати та зв'язок
шифр і назва)

Назва дисципліни,
до якої належить кредитний модуль:
Моделювання технічних систем та технологічних процесів

Форма навчання
денна
(денна / заочна)

Напрям підготовки
6.050902  «Радіоелектронні апарати»
(шифр і назва)

Кількість
кредитів ECTS
3,5

Статус кредитного модуля:
за вибором ВНЗ
(нормативний
або за вибором ВНЗ/студентів)

Спеціальність
«Радіоелектронні апарати і засоби»
(шифр і назва)

Кількість
розділів 4

Цикл до якого належить кредитний модуль:
професійна складова.

Освітньо-кваліфікаційний рівень
«Бакалавр»

Загальна кількість годин
126

Лекції
36год.

Практичні (семінарські)
18год.

Лабораторні (комп’ютерний практикум)
0 год.

Тижневих годин:
аудиторних – 3
СРС – 4

Самостійна робота
72 год.,
у тому числі на виконання індивідуального завдання
12 год.

Вид та форма семестрового контролю:
залік
(екзамен / залік / диф. залік;
усний / письмовий / тестування тощо)

Навчальна дисципліна належить до циклу дисциплін самостійного вибору навчального закладу.
Предмет навчальної дисципліни: «Методи і моделі  дослідження станів складних багатофакторних технічних систем та технологічних процесів».
Міждисциплінарні зв’язки.  До забезпечуючих дисциплін належать “Імовірнісні основи обробки даних”, “Вимірювальні перетворювачі фізичних величин”. У свою чергу дана дисципліна забезпечує необхідними знаннями студентів для вивчення таких дисциплін, як “Оптимізація  та  прийняття проектно-конструкторських рішень”, “Математичне моделювання процесів і систем”.

2. Мета та завдання кредитного модуля
2.1. Метою кредитного модуля є формування у студентів:

  • науково обґрунтованого поняття «технічна система» як об’єкту моделювання і розуміння того, що як сучасне виробництво, так і його продукти  – це складні багатофакторні динамічні технічні системи;
  • вивчення основ регресійного та аналізу як методу дослідження складних багатофакторних технічних систем і процесів;
  • вивчення методів планування і проведення виробничого експерименту та побудови формальної моделі за його результатами;
  • аналіз отриманої моделі.

2.2. Основні завдання кредитного модуля.
Після засвоєння кредитного модуля студенти мають продемонструвати такі результати навчання:
знання: методів статистичної оцінки станів технічної системи, планування і проведення виробничого експерименту, алгоритму регресійного та дисперсійного аналізу як методу наукового дослідження технічних систем і технологічних процесів;
уміння: використовувати набуті знання для якісного аналізу виробничої задачі, формалізації вихідних даних для моделювання фiзико-технологiчних станів  сучасних процесiв виробництва  та експлуатації електронної апаратури,  особливостi  функцiонування ЕА, оцінки результатів моделювання;
досвід: формулювання задачі на дослідження технічної системи, визначення області моделювання у просторі станів, синтез моделі складного об’єкту.

Рівень оволодіння навчальним матеріалом студенти підтверджують виконанням розрахунково-графічної роботи.
3. Структура кредитного модуля


Найменування розділів і тем кредитного модуля ЗП-13/1

Всього

Лекції

Практ.

СРС

Вступна лекція

2

2

 

 

Розділ І. Технічні і технологічні системи.

 

 

 

 

Тема 1.1. Сучасний підхід до дослідження технічних систем.

4

2

 

2

 Тема 2.1. Загальна характеристика виробничого процесу.

4

2

 

2

Тема 2.3. Об'єктивні і суб'єктивні передумови моделювання виробничих систем.

4

2

 

2

Розділ 2. Регресійний аналіз як метод дослідження технічних систем і технологічних процесів.

 

 

 

 

Тема 2.1. Математичний апарат регресійного аналізу.

8

2

3

Тема 2.2. Матричний метод моделювання станів ТС та ТП.

5

2

3

Тема 2.3.Пасивний виробничий експеримент.

8

2

3

3

Тема 2.4. Активний виробничий експеримент та його план.

8

2

3

3

Тема 2.5. Перевірка статистичних гіпотез про контрольованість експерименту, про значущість членів регресії та про адекватність моделі.

5

2

 

3

Тема 2.6. Моделювання станів ТС за результатами експерименту без дублювання дослідів.

8

2

3

3

Тема 2.7. Моделювання станів ТС за результатами експерименту з дублюванням дослідів.

7

2

3

2

Тема 2.8. Моделювання станів ТС за результатами експерименту з нерівномірним дублюванням дослідів.

8

2

 3

3

Розділ 3. Дробний факторний експеримент.

 

 

 

 

Тема 3.1. План дробного факторного експерименту та його реалізація.

4

2

2

Тема 3.2. Моделювання станів ТС та ТП за насиченими планами.

5

2

 

3

Розділ 4. Управління якістю технологічних процесів як метод управління виробництвом.

 4

 2

 

Тема 4.1. Наукові методи управління якістю продукції.

6

2

 

4

Розрахунково-графічна робота

 

 

 

18

Модульно-контрольна робота

12

2

 

10

Підсумковий рейтинг.

6

2

 

4

Всього:

126

36

18

72

4. Лекційні заняття


Л.1. Вступна лекція. Робоча навчальна програма дисципліни. Види контролю. Самостійна робота студентів. Положення про рейтингову систему оцінювання студентів. Семестрова атестація. Навчальна та методична література з дисципліни. Предмет і метод навчальної дисципліни.

Розділ І. Технічні і технологічні системи.

Л. 2. Тема 1.1. Сучасний підхід до дослідження технічних систем. Ознаки систем. Поняття технічної (технологічної) системи. Системний аналіз.

 Л. 3. Тема 2.1. Загальна характеристика виробничого процесу. Структура виробничого процесу. Виробничий процес як технічна система: складність, багатофакторність, динамізм, функціональність, наявність інформаційної мережі.

Л. 4. Тема 2.3. Об'єктивні і суб'єктивні передумови моделювання виробничих систем. Бажання і можливість моделювання виробничого процесу. Автоматизація і комп’ютеризація в системах управління ТП. Формалізм опису технологічних процесів. Фізичне та математичне моделювання. Експериментально-статистичні методи дослідження виробничих процесів. Математичний апарат моделювання виробничого процесу. Модель технологічого процесу як багатофакторна функція.

Розділ 2. Регресійний аналіз як метод дослідження технічних систем і технологічних процесів.

Л.5. Тема 2.1. Математичний апарат регресійного аналізу. Особливості моделювання станів технічних систем. Параметр оптимізації і фактори. Випадкові і невипадкові змінні. Математичне сподівання та його статистична оцінка. Рівняння регресії. Коефіцієнти рівняння та метод їх встановлення.

Л. 6. Тема 2.2. Матричний метод моделювання станів ТС та ТП. Регресійне рівняння як апроксимаційний поліном моделюючої функції. Метод найменших квадратів. Система рівнянь для знаходження коефіцієнтів рівняння регресії та його матрична форма. Матричний запис рівняння станів технічної системи. Числовий приклад.

Л. 7. Тема 2.3. Пасивний виробничий експеримент. Форма та метод проведення пасивного експерименту. Експериментальні дані та їх обробка. Матриця коваріацій та її інформаційні властивості. Статистичний взаємозв’язок між членами регресійного рівняння. Числовий приклад.

Л. 8. Тема 2.4. Активний виробничий експеримент та його план. Базові принципи активного експерименту. Форма та метод проведення активного експерименту. Критерій оптимальності плану експерименту. Переваги активного експерименту над пасивним. Матриця коваріацій активного експерименту. Числовий приклад.

Л. 9. Тема 2.5. Перевірка статистичних гіпотез про контрольованість експерименту, про значущість членів регресії та про адекватність моделі. Статистичні гіпотези у експериментальних дослідженнях. Основні розподіли випадкової величини. Критерії Кохрена, Стьюдента Фішера та їх використання для перевірки статистичних гіпотез про контрольованість експерименту, про значущість членів регресії та про адекватність моделі. Числові приклади.

Л. 10. Тема 2.6. Моделювання станів ТС за результатами експерименту без дублювання дослідів. Ортогональний план експерименту та його реалізація. Нормування факторів. Матриця коваріацій плану експерименту. Дисперсія експерименту та її визначення. Статистичний аналіз рівняння регресії за планом експерименту без дублювання дослідів. Числовий приклад.

Л. 11. Тема 2.7. Моделювання станів ТС за результатами експерименту з дублюванням дослідів. Ортогональний план експерименту та його реалізація. Матриця коваріацій плану експерименту. Дисперсія експерименту та її визначення. Перевірка статистичної гіпотези про відтворюваність (контрольованість) експерименту за критерієм Кохрена. Статистичний аналіз рівняння регресії за планом експерименту без дублювання дослідів. Особливості у розрахунках критеріїв Стьюдента та Фішера. Числовий приклад.

Л. 12. Тема 2.8. Моделювання станів ТС за результатами експерименту з нерівномірним дублюванням дослідів. Порушення ортогональності плану експерименту та його наслідки. Матриця коваріацій плану експерименту. Дисперсія експерименту та її визначення. Перевірка статистичної гіпотези про відтворюваність (контрольованість) експерименту за критерієм Бартлета. Особливості у розрахунках критеріїв Стьюдента та Фішера. Числовий приклад.

Розділ 3. Дробний факторний експеримент.

Л. 13. Тема 3.1. План дробного факторного експерименту та його реалізація. Порівняльний аналіз повного і дробного факторного експерименту. Дробні репліки плану експерименту. Експериментальні точки у факторному просторі станів технічної системи. Числовий приклад.

Л. 14. Тема 3.2. Моделювання станів ТС та ТП за насиченими планами. Переваги та недоліки насичених планів. Критерії оптимальності експерименту за насиченим планом. Числовий приклад.

Розділ 4. Апріорне моделювання ТС та ТП.

Л. 15. Тема 4.1. Особливості методу апріорного моделювання та його реалізація. Економічна доцільність реалізації методу апріорного моделювання. Реалізація плану апріорного моделювання. Числовий приклад.

Розділ 5. Управління якістю технологічних процесів як метод управління виробництвом.

Л. 16. Тема 5.1. Наукові методи управління якістю продукції як метод управління технологічними процесами. Об’єктивна необхідність управління якістю продукції. Поняття якості продукції. Економічна доцільність забезпечення якості і надійності виробничої продукції. Природа якості продукції. Концепція і принципи управління якістю продукції.

5. Практичні заняття
На практичних заняттях студенти використовують набуті знання для вирішення практичних задач щодо синтезу та моделювання станів складних технічних систем, у тому числі метрологічних характеристик вимірювальних перетворювачів. Рекомендована тематика практичних занять наступна.
1. Метод найменших квадратів для аналізу роботи ТС.
2. Моделювання роботи однофакторних ТС.
3. Моделювання роботи двофакторних технологічних систем.
4. Аналіз виконання завдань.
5. Планування і проведення виробничого експерименту без дублювання дослідів.
6. Планування і проведення виробничого експерименту з кратним дублюванням дослідів.
7. Аналіз виконання лабораторних робіт.
8. Заключне заняття.

5. Семінарські заняття
Не передбачені НП.
6. Лабораторні заняття (комп’ютерний практикум)
Не передбачені НП.
7. Самостійна робота


Найменування тем для СРС

СРС

Тема 1.1. Сучасний підхід до дослідження технічних систем.

2

 Тема 2.1. Загальна характеристика виробничого процесу.

2

Тема 2.3. Об'єктивні і суб'єктивні передумови моделювання виробничих систем.

2

Тема 2.1. Математичний апарат регресійного аналізу.

3

Тема 2.2. Матричний метод моделювання станів ТС та ТП.

3

Тема 2.3.Пасивний виробничий експеримент.

3

Тема 2.4. Активний виробничий експеримент та його план.

3

Тема 2.5. Перевірка статистичних гіпотез про контрольованість експерименту, про значущість членів регресії та про адекватність моделі.

3

Тема 2.6. Моделювання станів ТС за результатами експерименту без дублювання дослідів.

3

Тема 2.7. Моделювання станів ТС за результатами експерименту з дублюванням дослідів.

2

Тема 2.8. Моделювання станів ТС за результатами експерименту з нерівномірним дублюванням дослідів.

3

Тема 3.1. План дробного факторного експерименту та його реалізація.

2

Тема 3.2. Моделювання станів ТС та ТП за насиченими планами.

3

Розділ 4. Управління якістю технологічних процесів як метод управління виробництвом.

Тема 4.1. Наукові методи управління якістю продукції.

4

Розрахунково-графічна робота

18

Модульно-контрольна робота

10

Підсумковий рейтинг.

4

Всього:

72

Додаткові завдання на СРС.

  • Моделювання багатофакторних технічних систем.
  • Особливості дослідження виробничих процесів.
  • Розвиток управління якістю продукції на виробництві.
  • Статистичні гіпотези і їх підтвердження.
  • Реалізація плану дробного факторного експерименту.
  • Апріорне моделювання виробничих процесів.
  • Екстремальні плани виробничих експериментів.
  • Методи оптимізації виробничих програм.
  • Дискретне програмування як метод дослідження технічних систем.

8. Індивідуальні завдання
Метою індивідуальних завдань є поглиблена підготовка у вивченні окремих розділів і тем навчальної програми при виконанні розрахунково-графічної роботи, передбаченою навчальним планом.

Індивідуальні завдання студентам з КМ
«Моделювання технічних систем та технологічних процесів - 1»

  • Технічна система як об’єкт системного аналізу.

2.  Формалізм опису виробничих процесів. Матричний аналіз технічних систем.
3. Фізичне, математичне, імітаційне, експериментально-статистичне моделювання станів ТС і ТП.
4. Метод найменших квадратів у задачах моделювання ТС.
5. Дробні репліки планів активного експерименту.
6. Дослідження якості технологічних процесів шліфування напівпровідникових пластин.
7. Насичені та наднасичені плани.
8. Поєднання експеримента з опитуванням.
9. Управління якістю як метод управління технологічним процесом.
10. Роботи К. Ісікави та Ф. Ніксона з управління якістю ТП.
11. Системи збору та обробки даних. Технолгії SCADA-систем.

9. Контрольні роботи
Навчальним планом передбачено 1модульно-контрольна робота. За необхідністю може бути проведено 2 контрольні роботи з метою отримання  інформації про якість засвоєння студентами окремих розділів навчальної програми та посилення об’єктивного фактору в оцінюванні знань.
Теми модульно-контрольних робіт:
1. Моделювання роботи багатофакторних технологічних систем.
2. Планування і проведення виробничого експерименту з кратним дублюванням дослідів.
10. Рейтингова система оцінювання результатів навчання
Підсумкова оцінка з семестрового контролю визначається рейтингом успішності кожного студента окремо. Рейтинг студента складається з балів, які він отримує за поточну роботу протягом семестру. Рейтингові оцінки наведено в таблиці 1.
Таблиця 1.


№ п/п

Вид

Оцінка

К-сть
контр.  заходів

Примітки

1.

Відвідування лекції,  практичного заняття (ПЗ)

+1

10 … 20

 

2.

Пропуск лекції,  практичного заняття

 

 

-1

3.

Вчасно виконане завдання ПЗ та вчасно оформлений згідно з вимогами  звіт з ПЗ

+1

8

 

4.

Зарахований звіт  з ПЗ

+4

8

 

5.

Повернення на доопрацювання звіту з ПЗ

 

 

-1*)

6.

Звіт з ПЗ зарахований заочно після доопрацювання

 

 

+2

7.

Звіт з ПЗ зарахований після співбесіди

 

 

+1

8.

Не зарахована звіт з ПЗ

 

 

-3**)

9.

За поточну контрольну роботу (КР)

+7;
+8.
15

1
1

в залежності від складності завдання ***)

10.

Розрахунково-графічна робота (РГР)

+ 1 … 25

1

в залежності від якості виконання та складності завдання

 

Всього

66 … 100

 

 

*) Виконаний згідно з вимогами оформлення протокол звіту містить незначні арифметичні чи методологічні помилки, які легко усуваються.
**) Протокол звіту оформлений з порушенням методичних вимог, причинно-наслідкові зв’язки між вихідними даними і отриманим результатом недостатньо аргументовані (сумнівні або помилкові).
***) -1... +1 бали: КР містить грубі арифметичні помилки, проміжні результати і відповідь невірні.

Розрахунок шкали (R)  рейтингу:
Максимальна сума   вагових  балів   протягом  семестру  складає (див. Табл. 1):
RС  = П.1 + П.3 + П.4 + П.9 + П.10 + П.11 = (10 … 20) + 40 + 15 + (1 … 25)   = 66 … 100 балів.  Залікова складова шкали  34 %  від  RС, а саме RЗ = 34 бали.   Таким чином, рейтингова шкала з дисципліни складає  R = RС + RЗ = 100 бали. Необхідною умовою допуску до заліку є зарахування звітів з усіх ПЗ, виконана РГР а також стартовий рейтинг (rC) не менше 40 балів.
Враховуючи  розмір залікової шкали = (34) бали, складаються критерії залікового оцінювання з визначенням 5  рівнів. Для отримання студентом відповідних оцінок (ECTS  та традиційних) його рейтингова оцінка                       R визначається згідно з таблицею:


Значення рейтингу
з кредитного

модуля  RD

Оцінка ECTS
та її визначення

Відсо-ток*

Традиційна
екзаменац.
(диф. зал.)
оцінка

Традиційна
залікова
оцінка

0,95 R ≤ RD

A – Відмінно

10

Відмінно

Зараховано

0,85 R ≤ RD < 0,95 R

B – Дуже добре

25

Добре

0,75 R ≤ RD < 0,85 R

C – Добре

30

0,65 R ≤ RD < 0,75 R

D – Задовільно

25

Задовільно

0,6 R ≤ RD < 0,65 R

E – Достатньо (задовольняє мінімальні критерії)

10

RD < 0,6 R

Fx – Незадовільно

 

Незадовільно

Незараховано

RD < 0,4 R  (залік)
rC < 0,5 RС  (екзамен)

F – Незадовільно (потрібна додаткова робота)

Не допущено

         Відповідно до «Положення про організацію навчального процесу в НТУУ «КПІ», ухваленому Вченою радою НТУУ «КПІ» 02.07.2004 р., «залік (диференційований залік) – це вид підсумкового контролю, при якому засвоєння студентом навчального матеріалу з дисципліни оцінюється на підставі результатів поточного контролю (тестування, поточного опитування, виконання індивідуальних завдань та пев­них видів робіт на практичних, семінарських або лабораторних заняттях) протягом семестру. Семестровий залік планується за відсутністю екзамену і не передбачає обов’язкової присутності студентів на заліковому заході (заліковій контрольній роботі)».
11. Методичні рекомендації
Методика вивчення даної дисципліни враховує як специфіку дисципліни, так і той факт, що вона викладається на 4-му курсі підготовки бакалаврів. 
Студенти 4-го курсу вже володіють достатнім арсеналом знань, умінь та навичок за обраним фахом, які вони здобули на попередніх курсах професійної підготовки у вузі. Це дає змогу посилити елементи самостійності у вивченні дисципліни, а також спиратися у викладанні на предмети, суміжні з даним. Враховуючи ці обставини, при вивченні дисципліни значна увага приділяється розгляду виробництва як технологічної системи. Студенти опановують елементи системного аналізу та комплексного підходу у вирішенні виробничих задач, формулюють ці задачі в символах, зручних для комп’ютерного моделювання, аналізують та оптимізують знайдене рішення. Студентам надається можливість самостійної роботи на комп’ютерах для виконання завдань лабораторного практикуму та завдань на розрахунково-графічну роботу.
Деякі теми навчального плану дотикаються відповідних тем забезпечуючих дисциплін. Це стосується  окремих розділів дисциплін “Спецрозділи математики”, “ Теорія прийняття та оптимізація проектно-конструкторських рішень”. При цьому наголос робиться на використання математичних методів до розв’язку конкретних практичних задач.
Слід вважати за доцільне окремим студентам надавати індивідуальні завдання на розробку тих чи інших інструментальних програм проектування, а також розробку цифрових систем підвищеної складності. Подібні теми можуть бути продовжені як теми дипломних проектів та теми магістерських робіт. Найбільш вдалі рішення можуть бути рекомендовані до опублікування.

Інтелектуальна автома-тизована система упра-вління життєзабезпечен-ням в будівлях

тези

І студентська науково-технічна конференція „Приладобудування: стан і перспективи”, 23 квітня 2008 року, НТУУ „КПІ”, м. Київ, Україна.

Дзюбецька М. О.
Ярмак Ю.А

Апаратно-програмний модуль вимірювання акустичних сигналів

тези

Збірник тез доповідей VIІ науково-технічної конференції „Приладобуду-ваньня 2008:стан і перспективи”, 22 – 23 квітня 2008 р., м.Київ. – ПБФ, НТУУ „КПІ”. – 2008. – С. 88 – 89.

Ходак С.В.
Яганов П.О.

Алгоритм вимірювання частоти періодичного сигналу для віртуальних приладів

тези.

Збірник тез доповідей VIІ науково-технічної конференції „Приладобуду-вання 2008:стан і перспективи”, 22 – 23 квітня 2008 р., м.Київ. – ПБФ, НТУУ „КПІ”. – 2008. – С. 109 – 110.

Варфоломєєв А.Ю.
Бухтіяров Ю.В.
Дзюба В.Г.
Яганов П.О.

Модулі обробки даних для автоматизованих систем управління будівлями

стаття

Электроника и связь. –  2011. –  №  3 – С. 92 – 100.

Дзюбецька М. О.
Яганов П.О.

Система контролю зносу та заміни обладнання

тези

Десята Міжнародна науково-технічна конфе-ренція „Приладобудуван-ня: стан і перспективи”, 19 – 20 квітня 2011 р., м. Київ. – ПБФ, НТУУ „КПІ”. – 2011. – С. 217 – 218.

Рябуха Є.О.
Яганов П.О.

Віртуальний кардіограф

тези

Десята Міжнародна науково-технічна конфе-ренція „Приладобудуван-ня: стан і перспективи”, 19 – 20 квітня 2011 р., м. Київ. – ПБФ, НТУУ „КПІ”. – 2011. – С. 190 – 191.

Кришко Л.Є.
Яганов П.О.

Аналітична модель кривих рівних гучностей звуку

тези

Десята Міжнародна науково-технічна конфе-ренція „Приладобудуван-ня: стан і перспективи”, 19 – 20 квітня 2011 р., м. Київ. – ПБФ, НТУУ „КПІ”. – 2011. – С. 197 – 198.

Дрозд В.П.
Яганов П.О.

Доцільно рекомендувати також виконання окремих комплексних робіт найбільш продуктивним групам  студентів (2 – 3 чол.). Такі групові роботи дуже корисні для тих студентів, які схильні до творчості, моделювання ситуацій, наближених до виробничих.         
12. Рекомендована література
12.1. Базова
1. Налимов В.В. Теория эксперимента.- М.: Наука, 1971.
2. Налимов В.В., Чернова Н.А. Статистические методы планирования экспериментальных данных.- М.: Наука, 1965.
3. Сборник задач и упражнений по технологии РЭА / Под ред. Е.М. Парфенова.- М.: Высш. школа, 1982.
4. Спиридонов А.А.  Планирование эксперимента при исследовании технологических процессов. М.: Машиностроение, 1981.
5. Львович Я.Е.,  Фролов В.Н.  Теоретические основы конструирования, технологии и надежности РЭА:  Учеб. пособие для вузов.- М.: Радио и связь, 1986.- 192 с.: ил.
6. Методичні вказівки до курсу лекцій " Основи виробництва електронно- обчислювальних засобів" та "Теорія прийняття та оптимізації проектно-конструкторських рішень" для студентів спеціальності 7.091001. Укл. О.О. Юнькова, П.О. Яганов. - К.: КПІ. 1996. - 22 с.
7. Яганов П.О. Регресійний аналіз багатофакторних технічних систем. – К.: НТУУ „КПІ”, 2006. – 36 с.

 

12.2. Допоміжна

1. Спеціальні розділи вищої математики. Теорія ймовірностей та математична статистика ( конспект лекцій для студентів спеціальності 7091001 - конструювання і технологія електронно-обчислювальних засобів). Укл.  Ю.М. Калніболотський, О.О. Юнькова,  П.О. Яганов. - К.: КПІ , 1996. - 68 с.
2. Сирл С., Госман У. Матричная алгебра в экономике. М.: Статистика, 1974.
3. Исикава К. Японские методы управления качеством. М.: Экономика,1988.
4. Шонбергер  Р. Японские методы управления производством. М.: Экономика,1988.
5. Никсон Ф. Роль руководства предприятия в обеспечении качества и надёжности. М.: Издательство стандартов, 1990.

13. Інформаційні ресурси

 

Вимоги до РСО та методика її складання надані у Положенні про рейтингову систему оцінювання результатів навчання студентів / Уклад.: В. П. Головенкін. – К.: НТУУ «КПІ», 2012. – 36 с.


   

 
Головна |